Sunday, January 17, 2010

First Lesson

Assalamualaikum WBT,

Buat pertama kali aku telah memberanikan diri untuk mewujudkan blog aku sendiri. Setelah sekian lama aku asyik baca blog-blog dari blogger di Malaysia mahupun luar negara. Mungkin sudah sampai masanya aku perlu ada blog sendiri demi untuk berkongsi sesuatu dengan masyarakat dunia yang semakin celik IT ketika ini.

Antara pengajaran yang aku dapat hasil daripada mengikut isu-isu perbincangan dan info-info yang dikongsikan dalam laman-laman blog,sedikit sebanyak telah memberi aku pendedahan tentang apa yang sebenarnya berlaku di dunia hari ini. Inilah yang dikatakan dunia tanpa sempadan, ledakan informasi, dunia semakin mengecil, masa semakin pantas, manusia semakin leka dengan teknologi,...inilah petanda "kiamat sudah dekat"..hmmm macam pernah aku dengar ayat itu.

Apa-apa pun, setiap perkara yang berlaku pasti ada hikmah dari Illahi. Ikutilah siri demi siri informasi yang akan disalurkan melalui blog yang tidak seberapa ini untuk tatapan pembaca sekalian.

Sekian, buat pertama kali.

Hjmari.

No comments:

Post a Comment